Stejně jako u každé práce vykonávané na počítači, je i u copywritingu potřeba tu a tam využít nějaký program. Konkrétní aplikace a programy, které copywriter využívá, samozřejmě záleží čistě na jeho preferencích a zvyku. Bez některých se však určitě neobejde. Pojďme se tedy podívat na to, s jakými funkcemi se seznámit ještě před publikací prvního...

Při psaní běžných obsahových článků, PR článků, recenzí a dalších útvarů je více než vhodné doplnit text nějakým obrázkem či fotografií. Obrázek nemá pouze demonstrativní či estetickou funkci, ale může vám pomoct dostat se v prohlížeči výš, a tedy i rychleji do povědomí potenciálních návštěvníků webu nebo přímo zákazníků.

Pracovat jako copywriter s sebou nese celou řadu výhod a také určitou svobodu - vždyť koku by se nelíbilo moct pracovat prakticky odkudkoliv pouze za použití počítače a připojení k internetu? Je však důležité splnit základní předpoklady, které jsou pro vykonávání této bezpochyby úžasné činnosti stěžejní. Které to jsou a jak s copywritingem začít?

Dublety dokážou potrápit při psaní textu nejednoho z nás. Přitom když si je zapamatujete, nemůžete se splést. V těchto případech jsou totiž správně OBA TVARY!

Použití spojovníku je za jakýchkoliv okolností bráno jako chyba. Spojovník píšeme pouze v případě, chceme-li spojit dva výrazy do jednoho. Slovo "neboli" je však souřadící spojka a jedná se tudíž pouze o jeden výraz. Příkladem použití může být např. "Smetánka lékařská neboli pampeliška, roste na českých loukách jako plevel".

Správný zápis číslovek dělá problém naprosté většině lidí. Dokonce i v oficiálních textech, reklamách a různých oznámeních se často setkáme s chybami, holt matematika je prostě zrádná ve všech podobách :-) Pojďme se tedy podívat, jak ty nejčastější vypadají, a hlavně jak je zapisovat správně!