Stovkomat.cz je jedním z největších serverů, na kterém lze inzerovat své služby, a to nejen jako copywriter. Jak portál funguje, jak je to s výplatou, a které služby můžete nabízet? Všechny důležité informace se dozvíte v této recenzi na Stovkomat.cz.

Web je nutnost pro vaše podnikání a je to jakási tvář vašeho podnikání. Pokud jste společnost, blog malý či velký podnikatel nebo umělec, potřebujete ten web, který je dobře navržený a uživatelsky přívětivý. To může být skličující úkol, ale s trochou výzkumu a plánování, můžete vytvořit web nebo e-shop, který bude velkým přínosem pro vaši...

Na měsíc květen mám připraveno z každého soudku něco. Trochu klasiky, trochu hororu i strhující psychothriller. Pojďme si knížky blíž představit, třeba se čtením inspirujete i Vy :-)

Hold a holt zamotá hlavu i těm zkušenějším copywriterům. Obojí je totiž správně!

Víte, že 90 % všech rozeslaných newsletterů obvykle skončí v koši a příjemce je ani neotevře, natož aby je přečetl? Jak to ale zařídit, aby zrovna ten váš patřil mezi těch vyvolených 10 % a potenciální zákazník se do něj se zájmem začetl? To si řekneme v následujícím článku!

V textech mnohdy najdeme výraz email, kterým chce autor vyjádřit elektronickou komunikaci. Tento výraz je skutečně kodifikovaný, proto na chybu mnoho textových editorů neupozorní. Význam tohoto slova je však úplně jiný.

Stejně jako každé jiné zaměstnání či podnikání, i copywriting na plný úvazek si vyžaduje nějaké počáteční investice a specifické "pomůcky" i prostředí k práci. Pokud s copywritingem teprve začínáte, chcete začít, nebo byste se mu jen konečně rádi věnovali naplno, pojďte se dozvědět, co všechno budete ke každodennímu plnění zakázek potřebovat!

Abychom se dostali k těm nejlepším zakázkám a klienti byli nadmíru spokojeni s odvedenou prací, je třeba mít v portfoliu kvalitní a čtivé články. Jen dobrý copywriter, jehož texty se dostanou do popředí vyhledávačů, a budou zároveň úspěšné u čtenářů, se dočká dlouhodobých spoluprací a stabilního příjmu. Nemusíte však být spisovatelé ani magistři...

Jako studentka literatury a milovnice četby všeho druhu jsem si nemohla nechat ujít dvě věci - Záložkodeník a Čtenářský diář pro rok 2022 od Databáze knih ve spolupráci se Čtenářskou výzvou 2022. V následující recenzi, nebo spíš v jakémsi "souboru mých pocitů a poznatků" se podíváme na tyto dvě must have každého čtenáře blíž.

Při psaní textů může i ten nejostřílenější češtinář někdy zapochybovat, nevědět si rady a hledat výraz, který by lépe vystihnul myšlenku. Pro tyto případy by žádnému copywriterovi, ale ani korektorovi, neměly v domácí knihovně chybět publikace, které si představíme v následujícím článku!